سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

امروز داشتن فروشگاه اینترنتی یک مزیت نیست، یک ضرورت است. گردش مالی وب ایران، سهم شما چقدر است؟ مجموعه وب‌مب با بیش از 10 سال تجربه در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی، سفارش شما را مطابق سلیقه و نیازتان طراحی می‌کند.

هر آنچه برای ساخت یک سایت فروشگاهی موفق نیاز دارید

تنها چند قدم تا شروع داستان موفقیتت فاصله داری...

طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی

سفارش سایت فروشگاهی

در مرحله اول با توجه به نیاز ها و مشاوره رایگان دریافتی نیاز شما بررسی شده و سفارش شما ثبت میشود

طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی

پیاده سازی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید و ما سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید.

طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی

پشتیبانی و آموزش

خیلی مهمه که طراحی سایت شرکتت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن.

طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی

شروع افزایش درآمد

و در انتها از دیده شدن در نتایج برتر گوگل و افزایش درآمد خود لذت ببرید

پلن طراحی پایه

پلن طراحی پایه
8 میلیون تومان
  • طراحی تم اختصاصی برند فروشگاه
  • قابلیت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین
  • گالری محصولات و نمونه کارها
  • امکان مدیریت مشتریان
  • دامنه ir و com رایگان
  • نمایش کالاهای پرفروش
  • پشتیبانی 1 ساله

پلن طراحی حرفه ای

پلن طراحی حرفه ای
12 میلیون تومان
  • طراحی تم اختصاصی برند فروشگاه
  • قابلیت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین
  • گالری محصولات و نمونه کارها
  • امکان مدیریت مشتریان
  • دامنه ir و com رایگان
  • نمایش کالاهای پرفروش
  • پشتیبانی 1 ساله

پلن طراحی VIP

پلن طراحی VIP
15 میلیون تومان
  • طراحی تم اختصاصی برند فروشگاه
  • قابلیت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین
  • گالری محصولات و نمونه کارها
  • امکان مدیریت مشتریان
  • دامنه ir و com رایگان
  • نمایش کالاهای پرفروش
  • پشتیبانی 1 ساله

برای ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

سوالات متداول

پاسخ به سوالات پرتکرار شما در مورد طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی
آیا هر کسب و کاری نیاز به داشتن سایت دارد؟

در دنیای امروزه بسیاری از مشاغل به صورت آنلاین هستند و هیچ محل فیزیکی برای آنها در نظر گرفته نشده است.و مشاغل به خوبی از طریق کسب و کار آنلاین کسب درآمد می‌کنند. لذا داشتن سایت برای هر کسب و کاری مفید است و قطعا در آینده‌ نه چندان دور نیاز به آن را احساس خواهید نمود.

آیا بعد از خرید سایت بالافاصله باید روی سئوی سایت کار کرد؟

فرآیند سئوسازی نه تنها از زمان راه اندازی سایت بلکه از زمان طراحی سایت و قبل از راه اندازی آن آغاز می‌شود. اولین نکات سئو ، نکاتی هستند که باید در طراحی سایت رعایت شوند. که این نکات معمولا در وردپرس رعایت شده است و تمامی سایت های موجود در سایت ساز زرین از سئو اولیه برخوردار هستند. پس از راه اندازی سایت هم ادامه روند سئو باید وجود داشته باشد. درج و تولید محتوای اصولی و در کل سئوی داخلی استاندارد و در نهایت سئوی خارجی و بک لینک گیری باید انجام شوند.

آیا محدودیتی درتعداد کالاهای درج شده در سایت وجود دارد؟

خیر. هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و شما می توانید هر تعداد محصولی که در انبار خود موجود دارید را در سایت درج کنید.

یک سایت فروشگاهی خوب باید دارای چه امکاناتی باشد؟

برای داشتن یک سایت فروشگاهی خوب، باید امکانات یک خرید آسان فراهم باشد. مثل:

سبد خرید

دسته بندی دقیق و درست محصولات

قابلیت مقایسه کردن محصولات با یکدیگر و ثبت نظرات خریداران کالا

امکان کردن فیلتر کردن کالاها با جزییات دقیق

پرداخت آنلاین و اتصال به درگاه بانکی

حساب کاربری قوی و دارای امکاناتی مثل لیست علاقه مندی، تاریخچه سفارشات، افزودن آدرس های گوناگون و …

اینماد چیست؟ آیا برای داشتن فروشگاه آنلاین حتما باید اینماد داشت؟

اینماد یک نماد الکترونیکی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است که به کسب و کارهایی که دارای وبسایت فروشگاهی هستند داده می شود و برای فعال کردن قابلیت درگاه پرداخت آنلاین حتما باید اینماد داشته باشید. با داشتن اینماد اعتماد مشتریان به وبسایت شما بیشتر می شود و با خیال راحت تری از شما خرید خواهند کرد.

تعرفه طراحی وب سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی یکی از عواملی که در انتخاب کارفرما برای برون سپاری طراحی سایت فروشگاهی خود می باشد تعرفه طراحی سایت فروشگاهی است.

به عنوان مثال زمانی که ما قصد خرید یک گوشی موبایل را داریم قیمتی که یک وب سایت به ما می دهد عامل مهمی می تواند در تصمیم گیری برای خرید باشد، اما زمانی که شما قصد طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی برای رشد کسب و کار خودتان را دارید تعرفه طراحی سایت فروشگاهی می تواند آخرین عامل و ملاک برای تصمیم گیری باشد، اما همیشه قیمت پایین عاملی است برای بی کیفیت بودن اما قیمت بالا همیشه ملاک کیفیت خوب در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی نیست.

چرا نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید؟

با توجه به در دسترس بودن بسترهای پرداخت آنلاین و از سوی دیگر مسائلی مانند ترافیک، شلوغی و کمبود زمان کافی برای خرید حضوری، این روزها تمایل به خرید آنلاین کالا در بین مردم افزایش یافته است. همه دوست دارند به سرعت به سایت یک فروشگاه آنلاین دسترسی پیدا کنند و محصول خود را بدون ترک خانه یا محل کار خریداری کنند. بنابراین، تمرکز روزافزونی بر روی موضوع ساخت سایت فروشگاهی برای مشاغل سنتی صورت گرفته است.

استفاده از خدمات حرفه ای طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که بازار هدف خود را که شامل محله های خاص و مشتریان شهر می شود توسعه دهید و آنها را در سطح ملی جذب کنید. با این کار خدمات و محصولات شما بیشتر دیده می شود و به راحتی می توانید بازار بزرگتری از مشتریان را جذب کنید.

امروز که صبح از خواب بیدار می شوید، شاهد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی جدید خواهید بود که سعی در جذب مشتری دارد. سرعت رشد سایت های فروشگاهی و رقابت بین آنها به قدری شدید است که هر لحظه مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

اگر هدف شما از سفارش طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست.

مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با استفاده از فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد. علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

فروش عالی با سفارش طراحی سایت فروشگاهی 

با رشد وب سایت های فروشگاهی و تقاضای فزاینده مشتریان برای این نوع سفارشات، تاثیر آن بر وب سایت فروشگاه و فروش محصولات و شناخت برند غیرقابل انکار است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید حس اعتماد و امنیت را در مشتری ایجاد کند و او را به یک مشتری ثابت تبدیل کند.

نحوه برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه می تواند تاثیر زیادی در جذب آنها داشته باشد. این امر در مورد فروشگاه های آنلاین نیز صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول خرید روانشناسی و استراتژی بازاریابی مناسب باشد. چنین طراحی وب سایت حرفه ای تاثیر مثبتی در جذب مشتری به فروشگاه اینترنتی شما نخواهد داشت.

به چه نکاتی باید در سفارش طراحی سایت فروشگاهی توجه کنیم ؟

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در هر زمینه ای برای موفقیت نیاز به تحقیقات دقیق دارد. پس از راه اندازی سایت خود، می توانید با کمک سئو و علم بازاریابی اینترنتی، روی فروش بیشتر محصولات به مشتریان و مشاهده بیشتر محصولات فروشگاه آنلاین خود تمرکز کنید. در اینجا به معرفی چند ویژگی رایج می پردازیم که تاثیر ویژه ای در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دارند.

چگونه پیشنهادات ویژه در صفحات مختلف فروشگاه را  نمایش دهیم ؟

مانند فروشگاه های سنتی، صفحه اصلی و بخش‌های بالایی و پایین صفحه یک فروشگاه آنلاین ویترین آن فروشگاه را تشکیل می‌دهند. فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر باشید. شما باید بتوانید ویترین فروشگاه آنلاین خود را به گونه‌ای بسازید که مشتریان را به خریدار واقعی تبدیل کنید. این ویترین را می‌توانید به کمک نمایش پیشنهادات ویژه، تخفیفات دوره‌ای، جشنواره‌های فروش، برگزاری مسابقه و… با ظاهری مناسب و کاربر پسند ایجاد کنید.

بوجود آوردن امکانات مناسب

این ویژگی ها باعث می شود که مشتریان را در هنگام خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی راحت نگه دارد و راحتی آنها یک اصل مهم برای افزایش فروش بیشتر و محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما است که موارد زیر پرکاربردترین آنها هستند.

1 – امکان جستجوی محصولات و فیلتر کردن سریع محصولات .

2 – ارائه انواع روش های پرداخت محصولات ارائه نظرات محصول توسط مشتریان

3 –  انتخاب کامل فرآیند تحویل محصول برای مشاهده کامل خرید و انتخاب روش های کامل تحویل خودکار برای خرید و مشاهده کامل فرآیند خرید توسط مشتری. گزارش نویسی حرفه ای و …

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی یا سفارش سایت فروشگاهی

جذب مشتریان بیشتر،

کاهش هزینه سفر برای مشتریان،

آشنایی بیشتر با برند برای مشتریان و افزایش قدرت برند،

فروشگاه در ساعات مختلف شبانه روز فعال است و محدودیتی در زمان و روز هفته برای ارائه خدمات وجود ندارد.

و ارسال محصولات به شهرهای مختلف کشور. داشتن اطلاعات کامل محصول برای مشتریان و تسهیل در انتخاب محصول برای آنها.

مزایای سفارش طراحی سایت فروشگاهی

آنلاین شدن فروشگاه شما:

آنلاین شدن فروشگاه شما:

کسب و کار فیزیکی می تواند به شکل یک فروشگاه،مغازه یا شرکت و غیره باشد. در هر صورت در این مشاغل محصولاتی برای ارائه وجود دارد، یعنی این مشاغل مشتریان خاص خود را دارند. علاوه بر ویترین کسب و کار و مکان فیزیکی، بهتر است برای دیدار با طیف وسیعی از مشتریان و ارائه خدمات و محصولات، به فکر ویترین و مکان مجازی نیز باشید. بهترین و مطمئن ترین راه برای انجام این کار ایجاد سایت است.

اگر هنوز سایتی ندارید و تمایل زیادی دارید که در مسیر کسب و کار اینترنتی خود گام بردارید، می توانید برای خرید و طراحی سایت فروشگاهی با مشاوران و کارشناسان وب مب مشورت کنید.

بدون محدودیت

یکی از مزایای بزرگ داشتن یک کسب و کار آنلاین این است که شما به مکان و زمان خاصی محدود نمی شوید. چرا که سایت آنلاین است و می تواند به صورت 24 ساعته در مناطق مختلف جغرافیایی به طیف وسیعی از مشتریان دسترسی پیدا کند. البته، شما دیگر محدود به کشور خود نیستید و می توانید کار خود را در سطح بین المللی ادامه دهید.

لیست کاتالوگ های محصولات

با داشتن سایت فروشگاهی می توانید ویترین یا کاتالوگ مجازی از محصولات خود داشته باشید و در هر ساعت از شبانه روز به دست مشتریان خود برسانید. با استفاده از سایت می توان تمامی محصولات را در دسته بندی های مختلف قرار داد و تصاویر، توضیحات و ویژگی های آنها را در سایت قرار داد تا فرآیند انتخاب خرید سریعتر و آسان تر شود.

حذف هزینه‌های خرید و اجاره

شروع یک کسب و کار فیزیکی مستلزم اجاره یا خرید یک فروشگاه است. در صورتی که هزینه خرید سایت فروشگاهی آماده و راه اندازی کسب و کار بسیار کمتر از این مبالغ است. در واقع با افتتاح سایت فروشگاهی به راحتی می توان هزینه های خرید و اجاره فروشگاه یا مغازه را حذف کرد.

هر لحظه و همیشه باز و در دسترس هستید

در یک فروشگاه یا مغازه، شما به مشخصی مجاز به کار در شبانه روز هستید و بازدیدهای حضوری محدود به ساعاتی است که مشتریان شما از خانه دور هستند.زمانی که سایت فروشگاهی وجود داشته باشد، فروشگاه یامغازه شما همیشه باز و در دسترس است و می توانید 24 ساعته بفروشید.

باعث کسب اعتبار می شود

با استفاده از سایت فروشگاهی می توانید برای کسب و کار خود اعتبار کسب کنید. آیا می دانید چگونه ممکن است یک سایت برای کسب و کار خود اعتبار جذب کند؟ پاسخ واضح است: هنگامی که در فضای مجازی کار می کنید، مطمئناً مشتریان بیشتری به تجارت شما سرازیر می شوند. به این ترتیب برند شما توسط مشتریان بیشتری دیده و شناخته می شود و از این طریق اعتبار کسب و کار خود را به دست خواهید آورد.

گسترش کسب و کار

کسب و کارهای فیزیکی مشتریان خاص خود را دارند و این مشتریان به شدت محدود هستند زیرا افراد بسیار کمی وجود دارند که می توانند به فروشگاه، شرکت یا کسب و کار شما دسترسی داشته باشند. اما وقتی آنلاین می شوید، مشتریان بیشتری کسب و کار برند شما را می شناسند و باعث می شود تا کسب و کار شما رشد بیشتری کند.

برند سازی کنید

همانطور که می دانید بسیاری از مشاغل دارای لوگو و برند هستند. برخی از مشاغل دارای یک برند ثبت شده هستند و معمولاً با این نام شناخته می شوند. در هر صورت داشتن یک سایت کمک زیادی به ارتقای برند شما می کند، زیرا استفاده از سایت دیگر محدودیت نوع مشتری در هر شهر و منطقه ای را ندارد و با طیف وسیعی از مشتریان از شهرها و استان های مختلف روبرو خواهید شد و قطعا فروش بالایی خواهید داشت.

فروش خود را رونق دهید

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد با استفاده از سایت با طیف وسیعی از مشتریان از مناطق و شهرهای مختلف آشنا می شوید و رشد مشتریان ارتباط مستقیمی با افزایش فروش دارد و قطعا فروش بیشتری خواهید داشت.

کاهش هزینه‌های بازاریابی

بازاریابی و تبلیغات سایت فروشگاهی را می توان با هدفمندی و با هزینه بهتر انجام داد. همچنین تبلیغات شما با این قیمت بدون محدودیت جغرافیایی برای اکثر افراد نمایش داده می شود. با انتخاب روش های مناسب بازاریابی اینترنتی می توانید برای مخاطبان هدف خود تبلیغ کنید که این خود دلیل دیگری برای کاهش هزینه های تبلیغات با داشتن سایت فروشگاهی است. کاهش هزینه های مختلف مانند اجاره یا خرید فضا و انبار برای صاحب کسب و کار و مقرون به صرفه بودن آن.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

طبق آمار ترافیک سایت، امروزه بیشتر کارهای اینترنتی از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام می شود و این میزان روز به روز در حال افزایش است.

بنابراین بدون شک تغییر صفحه نمایش وب سایت شما متناسب با انواع مختلف دستگاه های موبایل و تبلت، جذابیت نیاز امروزی است. بر خلاف راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با فروشگاه سازهای موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ،فروشگاه اینترنتی باید به خوبی با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند تطبیق داده شود تا ناوبری در سایت آسان باشد. و کاربر برای مشاهده و خرید تمامی قسمت های سایت شما به خود زحمت نمی دهد.

علاوه بر این یکی از مهم ترین عواملی که در موتورهای جستجو رایج شده است طراحی سایت ریسپانسیو یا پاسخگویی سایت های اینترنتی است.

پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مستمر از زمان ایجاد سایت فروشگاه اینترنتی همواره یکی از اصول اولیه و اهداف اصلی رمز عبور وب جهت جلب رضایت و آسودگی مشتریان بوده است.

ما برخلاف خدمات فروشگاه سازان معمولی در بازار به ارتباط منسجم و موثر با مشتریان اعتماد داریم و الزامات آنها را برای خدمات فروشگاه اینترنتی دنبال می کنیم و نیازهای آنها را برآورده می کنیم و این وظیفه ماست که همیشه به کیفیت بعد از خود توجه کنیم. خدمات فروش.

ما مفتخریم که کیفیت خدمات و پشتیبانی را بهبود بخشیم. وب سایت ایجاد شده با رمز عبور همیشه پشتیبانی می شود تا نگران به روز رسانی امکانات وب سایت خود نباشید و بتوانید با خیال راحت کسب و کار آنلاین خود را توسعه دهید.

فروشگاه اینترنتی با سرعت بالا و بهینه

همیشه نیازی به در دسترس بودن برای سایت نیست، اما یک اصل اساسی به خصوص با طراحی سایت فروشگاهی این است که ظرف 24 ساعت پس از افتتاح فروشگاه اینترنتی شما در دسترس و سرویس دهی می شود. خرید هاست با کیفیت بالا، سرعت بالا و زمان، دسترسی واقعی به شما می دهد و می تواند بازدید و رتبه سایت را افزایش دهد.

یکی دیگر از مزایای ایجاد وب سایت شرکت وب مب، امکان ایجاد یک وب سایت حرفه ای است که به طور کامل و راحت متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد.

سئو و بهینه سازی سایت

هر کسب و کاری باید توسط مشتری دیده شود. از طرف دیگر، از آنجایی که بسیاری از کاربران از موتورهای جستجو برای یافتن کالاهای مورد علاقه خود استفاده می کنند، باید به این موتورهای جستجو به عنوان مهمترین ابزار نگاه کنید و برخلاف سیستم های فروشگاه ساز سنتی، در ساخت یک فروشگاه اینترنتی. از جمله موارد مهم و با اهمیت ، افزایش رتبه و سئو سایت است،

بنابراین پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، اگر به دنبال برندسازی و افزایش بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهترین گزینه برای شما کمک گرفتن از کارشناسان بهینه سازی سئو می باشد. هم اکنون با همکاران متخصص طراحی وب سایت ما تماس بگیرید و از خدمات بهینه سازی سئو وب سایت خود بهره مند شوید.

سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

روزانه میلیون ها جستجو توسط کاربران موتور جستجوی گوگل انجام می شود. قرار دادن وب سایت شما در بالای نتایج گوگل می تواند تاثیر زیادی بر بازدید از سایت داشته باشد و در نتیجه مشتریان جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب کند. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی شما باید برای موتورهای جستجو مانند گوگل مناسب باشد.

طراحی صحیح و حرفه ای سایت حرفه ای در کنار مشاوره سئو می تواند سئو سایت شما را ارتقا دهد و با حفظ محتوای مناسب به هدف خود (نمایش نتیجه اولیه جستجوی گوگل) برسید.

شرکت طراحی سایت وب مب با بهره گیری از نیروهای متخصص و حرفه ای، طراحی سایت را مطابق با اصول سئوی فروشگاهی انجام میدهد و سایت های ایجاد شده توسط این تیم مشکلی برای ارائه در نتایج اولیه سئو و گوگل نخواهد داشت. در واقع وب مب دارای بالاترین کیفیت خدمات سئو می باشد. وب سایت های طراحی شده توسط وب مب از نظر سئوی داخلی و سئو فنی کاملا بهینه شده اند.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

قبل از ایجاد سایت فروشگاه اینترنتی، باید انتظارات مشتریان خود، انتظارات احتمالی آنها را در نظر داشته باشید و سعی کنید تمام انتظارات را دریافت کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق عبارت است از: سایت با بارگذاری بالا، توضیحات منفید و مناسب برای محصولات، راحتی سایت، مشاوره آنلاین و گفتگو با فروشندگان سایت، پیشنهاد تخفیف و …

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت فروشگاهی

سیستم سبد خرید

دسته بندی محصولات

قابلیت اتصال به درگاه بانکی

اطلاع از خرید به صورت ایمیل

طراحی سایت ریسپانسیو

قابلیت ثبت نظر

امکان مقایسه محصولات

امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس ویژگی های دلخواه

روش های خرید و ارسال

مدیریت حساب های بانکی

لیست علاقه مندی ها

حساب مجازی

مدیریت سفارش ها و پرداخت ها

برنامه چاپ خودکار سفارش

یکسان سازی با برنامه حسابداری و انبار داری

امکان اعمال تخفیفات

مدیریت واحد های پولی

امکان درج قیمت متفاوت برای نوع خاصی از مشتریان

مزایا و امکانات طراحی سایت فروشگاهی

دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدیدکنندگان آن دسترسی آسانی به محتوای آن ندارند یا جستجوی قوی ندارند. سردرگمی کاربر بر ذهنیت وب سایت و برند شما تأثیر منفی می گذارد و احتمال خروج کاربر از سایت شما را افزایش می دهد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد طبقه بندی محصولات و سیستم جستجوی کاربردی و خوبی باشد.

اهمیت موتور جستجو در وب سایت فروشگاه شما بسیار زیاد است، اگر به درستی کار نکند احتمال نارضایتی مشتری و در نتیجه خروج از سایت فروشگاه را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجوهای ساده استفاده شود و جستجوی پیشرفته باید اعمال شود.

جلب اعتماد مشتریان

در فرآیند کار در سایت فروشگاهی، اعتمادسازی بسیار مهم است. هنگام پرداخت آنلاین در سایت خود، باید از پروتکل ssl برای افزایش امنیت اطلاعات مشتریان خود استفاده کنید. هنگامی که برند خود را بشناسند، محصولات جدید شما بر اساس رزومه خوب شما به راحتی به بازار عرضه می شوند و مورد استقبال زیادی قرار می گیرند. خواهد بود.

ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی

یکی از مهم ترین و رایج ترین اجزا در ساخت سایت فروشگاهی قسمت ثبت نام مشتری می باشد. در طراحی این قسمت از سایت باید دقت شود که فرم بزرگ با داده های زیاد جلوی کاربر قرار نگیرد. اطلاعات محدودی در پایان خرید باید از مشتری درخواست شود مانند: آدرس، تلفن و …. به مشتریان ارائه دهد. دریافت اطلاعات گام به گام در فرم ها ایده خوبی است.

امکان مقایسه محصولات

مقایسه محصولات مشابه یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های فروشگاهی است. زمانی که ما به مشتریان خود این فرصت را می دهیم که ویژگی های بسیاری از محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین ها را انتخاب کنند. خرید بعدی از طریق وب سایت شما انجام خواهد شد. بنابراین امکان مقایسه محصولات یکی از ویژگی های مهم وب سایت های فروشگاهی است.

فعال کردن دیدگاه ها

فعال سازی قسمت نظرات مشتریان یکی دیگر از موارد مهم طراحی سایت فروشگاهی است و باید به آن توجه کنید. فعال کردن این بخش مزایای زیادی دارد، به این معنی که می توانید محصولات خود را بررسی کنید که آیا مورد قبول مشتریان هست و یا نیست. با درک این موضوع می توانید محصول را در سایت خود تکرار کنید یا دیگر تکرار نکنید.

با این کار مشتریان سایت شما به بازاریاب های شما تبدیل می شوند و می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. البته مشتریانی که محصولاتی را از فروشگاه شما خریداری کرده‌اند می‌توانند در این بخش نظرات خود را بیان کنند و سایر مشتریان نیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول، آن نظرات را مشاهده کنند.

با این گزینه، مشتریان می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و نظرات خود را در مورد محصول بیان کنند تا کسب و کار شما در طراحی سایت فروشگاهی رونق بگیرد.

جستجوی محصول

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به دنبال محصول مورد نظر خود هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن محصول بیشتر کنید. به همین دلیل در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید.

برخی از سایت هایی که به صورت پیشرفته طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم پیشرفته نمی باشد و به همین دلیل مشتری نمی تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

روش های خرید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

پرداخت آنلاین

در این روش پرداخت ابتدا باید فاکتور خرید را به صورت آنلاین پرداخت کنید و سپس کالا برای شما ارسال می شود. در اکثر فروشگاه های دیجیتال، تنها راه خرید، پرداخت آنلاین است.

پرداخت در محل

اکثر مشتریان روش پرداخت در محل را ترجیح می دهند. زیرا این روش احتمال تقلب را کاهش می دهد. این روش به این معنی است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در محل مورد نظر، هزینه آن پرداخت می شود.

درباره وب مب

ما راه و رسم حضور در دنیای اینترنتی را می شناسیم، پله ی اول طراحی سایت فروشگاهی و پیاده سازی آن است. اگر به دنبال آن هستید، شک نکنید که وب مب می تواند در این راه همراه شما باشد.

می توانید با شماره ه 66600504 – 021 تماس بگیرید و کارشناسان ما شمارو در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی راهنمایی کنند.
 

منبع : طراحان سیستم پایا

💰 هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی با توجه به امکانات و زبان برنامه نویسی انجام شده بسیار متفاوت می باشد ، برای این که بدانید هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است. با کارشناسان وب مب تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

زمان طراحی سایت فروشگاهی بین 10 تا 20 روز میباشد ⏰

🎧 پشتیبانی ما بصورت نامحدود است که برای سال اول کاملا رایگان میباشد.

👨‍💼 ما مدیریت سایت را به شما آموزش میدهیم تا خودتان تمام کارهای مدیریتی سایت را انجام دهید و هر موردی که بخواهید ویرایش ،حذف یا اضافه کنید ، بعد از آموزش خودتان قادر به انجام آن هستید و این آموزش تاثیری در هزینه سایت فروشگاهی ندارد و آموزش ها را به کاربران طراحی فروشگاه اینترنتی بصورت هدیه تقدیم میکنیم

🏦 بله، ویژگی مهم در طراحی فروشگاه آنلاین درگاه پرداخت است تا کاربران به راحت ترین شیوه ممکن هزینه خود را در زمان بسیار کوتاهی پرداخت کنند.

خیر، در طراحی سایت فروشگاهی وب مب تمام نکات مربوط به بهینه بودن سورس را در نظر داشته تا شما هیچ گونه محدودیتی در تعداد محصولات خود نداشته باشید.

4 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی»

    1. طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی

      هزینه ی طراحی وب سایت فروشگاهی بر اساس نیاز از پروژه تعیین میشود و عدد مشخصی ندارد

    1. طراحی سایت فروشگاهی | سفارش سایت فروشگاهی

      بله برای سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی میتوانید از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *