طراحی سایت اداری

طراحی وب سایت اداری

 

هدف از طراحی سایت اداری چیست؟

با توجه به اینكه هدف از طراحی سایت اداری ، ارائه خدمات الكترونیكی مطلوب جهت افزایش راندمان كاری و همچنین كاهش تردد در ادارات مختلف می باشد، لذا طراحی سایت و بهینه سازی سایت این ادارات باید به گونه ای انجام شود كه علاوه بر اطلاع رسانی مطلوب بتواند به بهترین نحو از طریق طراحی فرم های الكترونیكی ارتباط بین مخاطبان و این ادارات را تسهیل نماید.

گروه ما با توجه به سابقه درخشان در این زمینه طراحی سایت و سئو می تواند انتخاب مناسبی در این رابطه باشد.
معمولا در طراحی سایت شرکتی ، سازمانی و یا طراحی پورتال به بحث امنیت توجه زیادی می‌شود و تیم وب مب نیز بحث امنیت را رعایت و وب سایت هایی با امنیت بالا برای مشتریان ایجاد می‌ کند.

ادارات برای ارائه خدمات هر چه بهتر تاسیس شده اند به همین دلیل در وب سایت نیز مهمترین امری که باید توسط کارمندان و مدیران محقق شود ارائه هر چه بهتر خدمات می باشد.

مزیت مهم سایت اداری

مزیت مهم یک سایت اداری ، سیستم اتوماسیون آن است. به وسیله سیستم اتوماسیون دیگر لازم نیست مشتریان به خاطر ازدحام زیاد، زمان زیادی پشت تلفن منتظر بمانند یا حتی برای بردن یک مدرک مسیر طولانی را طی کنند. فقط کافی است به وب سایت آن ارگان مراجعه کنند و هم سوالاتشان و هم  مدرک مورد نظر را ارسال نمایند و در زمان و هزینه صرفه جویی کنند.

امکانات طراحی سایت اداری

  • طراحی بخشی به منظور معرفی سازمان و ارگان مربوطه
  • طراحی بخشی به منظور معرفی مدیران و مسئولان سازمان
  • طراحی بخشی به منظور ارتباط مستقیم با  ارباب رجوع
  • طراحی فرم نظر سنجی ( نظرات و پیشنهادات ارباب رجوعان در این بخش ثبت می شود و می تواند کمک بسیار شایانی در بهبود عملکرد سازمان داشته باشد.)
  • طراحی بخشی به منظور ارائه فرم های مربوطه با قابلیت گرفتن پرینت از آنها
  • طراحی منو با در نظر گرفتن نیاز کاربران و خدمات موجود سازمان
  • طراحی بخشی به منظور قرار دادن بخشنامه های مربوط به سازمان
  • طراحی بخشی به منظور قرار دادن اطلاعییه ها و اخبار مربوط به سازمان
  • طراحی صفحه برای راهنمایی استفاده از خدمات
  • طراحی صفحه شامل سوالات رایج درباره خدمات موجود سازمان
  • و …..

امکانات و قابلیت های زیادی در طراحی سایت سازمانی می توان پیاده سازی کرد، اما این به نظر و سلیقه کارفرما مربوط می شود و فرد طراح امکاناتی را پیاده سازی می کند که طراح به آن تمایل داشته باشد.

ویژگی های اصلی و جانبی در سایت

در طراحی سایت به طور خاص معمولاً دو دسته ویژگی برای سایت در نظر گرفته می شود. دسته اول ویژگی های اصلی است که با این ویژگی ها اساس سایت را تشکیل می دهد. دسته دوم امکانات جانبی است، این امکانات باید توسط مشتری و به صورت جزئی برای شرکت طراحی سایت ارسال شود تا شرکت یا طراح بتواند این موارد را به صورت دقیق و اصولی پیاده سازی کند. در سایت ساز زرین طراحی و پیاده سازی سایت های مورد نظر کاربران با رعایت تمامی اصول و نکات سئو انجام می شود تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه دهد.

مهمترین نکات طراحی سایت اداری

کیفیت سایت های اداری به دلیل کثرت کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید به آن توجه بسیار مهمی شود.

  • سادگی طراحی سایت اداری باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند به راحتی به محتوای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
  • اهمیت سئو و بهینه سازی در سایت های اداری باعث می شود موتورهای جستجو به راحتی سایت را به کاربرانی که در این زمینه مشغول هستند معرفی کنند.
  • طراحی قسمت کاربری طراحی بخشی برای ورود کارکنان اداری که پس از ورود می توانند ثبت نام و اطلاعات را انجام دهند. به عنوان مثال؛ برای حسابداری شرکتی، باید مستندات و گزارشات را تنظیم کنید. تا بتوانند به صورت آنلاین گزارش دهند.
  • باید سعی کنید با نصب قسمت چت آنلاین تا حد امکان از مکاتبات و امور تلفنی بکاهید. با استفاده از چت آنلاین، می توانید مکاتبات بین کاربران را نیز نظارت کنید.
  • باید سیستمی طراحی کنید که به شما امکان امضای الکترونیکی را بدهد. بدون کاغذبازی یا مراجعه حضوری به ادارات دیگر که به آن مکانیزاسیون نامه می گویند.
  • طراحی ست اداری شامل: پرچم، کاغذ اداری سایز A4-A5-A6، پوستر، سربرگ، کارت ویزیت و…
  • برای مثال رنگ شرکتی را جاسازی کنید. رنگ اتاق ها و فضای اداری سازمان با بقیه شرکت ها متفاوت است. همچنین باید رنگ سازمانی این قسمت را در طراحی سایت خود اعمال کنید تا مشتری متوجه این تفاوت شود.
  • بخش پیگیری را در سایت دفتر قرار دهید. در این قسمت کد رهگیری به مشتریان داده می شود تا بتوانند کار خود را پیگیری کنند.
  • امکان ارتباط با معاونت اداری سایر ارگان ها
  • امکان اطلاعات (بخش اخبار یا مقالات)
  • الکترونیکی کردن نامه های اداری

بهینه سازی وب سایت در طراحی سایت اداری

اگر طراحی سایت دفتری برای یک سازمان دولتی باشد، سئو ممکن است اهمیت چندانی نداشته باشد، اما برای دفاتر و سازمان های خصوصی، موضوع کاملاً متفاوت است. طراحی سایت اداری باید بر اساس اصول سئو باشد و محتوای استفاده شده در سایت کاملا بهینه باشد. در دفاتر خصوصی وب سایت یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی است و هزینه و زمان صرف شده برای طراحی و نگهداری آن باید هدفمند و در راستای تبلیغات باشد.

طراحی سایت اداری ریسپانسیو

یکی از مهم ترین بخش هایی که در طراحی سایت باید در نظر گرفت، طراحی واکنش گرا است. اگر وب سایت شما قابلیت نمایش در تمامی دستگاه های مختلف از جمله تلفن همراه را نداشته باشد، قطعا بسیاری از کاربران خود را از دست خواهید داد.

شرکت های طراحی سایت با استفاده از جدیدترین ابزارها و فریمورک های طراحی سایت، اطمینان حاصل می کنند که وب سایت اداری مورد نظر شما به بهترین شکل ممکن در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و نمایش خوبی دارد.

طراحی سایت اداری با وب مب

پس از طراحی سایت اداری لازم است همواره به فکر توسعه و بهبود سایت خود باشید. برای نمونه هاست باکیفیت تهیه کنید. این موضوع نقش مهمی در افزایش سرعت سایت خواهد داشت. یک سایت کند موجب می‌شود مخاطبین زیادی را از دست دهید.

هم‌چنین پشتیبانی سایت جهت حل مشکلات سایت، به روز رسانی سایت و ارتقا امنیت سایت ضروری به شمار می‌رود. با توجه به آن که اطلاعات کاربران و سازمان در سایت موجود است، حفظ امنیت مسئله مهمی به شمار می‌رود.

از سوی دیگر سایت می‌تواند انواع امکانات و فرآیندها را شامل شود. اما مهم است که تشخیص دهید با توجه به اهداف اداره و سازمان، به چه امکاناتی در سایت خود نیاز دارید و ظاهر مناسب سایت شما چیست. در این راستا پیشنهاد می‌شود از مشاوره متخصصین قبل از شروع پروژه بهره‌مند شوید.

طراحی سایت ریسپانسیو نیز نکته مهمی است. زیرا حجم زیادی از کاربران از طریق مویابل‌های هوشمند وارد سایت شما خواهند شد. بنابراین حتما صفحات سایت در موبایل نیز باید به درستی نمایش داده شود. مجموعه وب مب از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و تجربیات و تخصص خود را در زمینه طراحی سایت اداری، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار آنلاین با شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *