نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

چگونه با وردپرس یک سایت حرفه ای طراحی کنیم.

نحوه طراحی یک وب سایت حرفه ای با وردپرس : اگر به دنبال یک سایت طراحی وب بوده اید، حتما نام وردپرس یا طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را در سایت های مختلف دیده اید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز یا cms است که طراحان سایت می توانند به صورت رایگان برای طراحی سایت از آن استفاده کنند.

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

هسته اصلی این سیستم مدیریت محتوا در سال 2003 ایجاد شد و به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. با افزایش استفاده کاربران وردپرس، تیم های توسعه دهنده و کدنویس ها روز به روز امکانات جدیدی را به آن اضافه کرده اند.

بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای دیگر مانند جوملا و دروپال وجود دارند، اما در سال های اخیر وردپرس توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. امروزه اکثر سایت ها با این سیستم مدیریت محتوا طراحی می شوند.

چرا یک طراحی سایت وردپرس حرفه ای انتخاب کنیم؟

طراحی وب سایت بصورت حرفه ای با وردپرس در زبان های برنامه نویسی php و mysql پیاده سازی شده است. زبان برنامه نویسی php در حال حاضر محبوب ترین زبان برای برنامه نویسی طراحی سایت است و طبق گزارش ها بیش از 83 درصد سایت ها با این زبان راه اندازی می شوند.

وردپرس نیز به زبان php برنامه نویسی شده است و همین عامل باعث شده تا این سیستم مدیریت محتوا بسیار پیشرفته باشد. بسیاری از کدنویسان در سراسر جهان در حال توسعه این سیستم مدیریت محتوا هستند و افزونه های بیشتری با ویژگی های مفید در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در واقع، اگر به دنبال هر ویژگی هستید، می توانید آن را از طریق افزونه ها پیاده سازی کنید. به عبارت دیگر تعداد این افزونه ها به قدری زیاد شده است که می توان گفت هر قابلیت یا امکانی را می توانید با افزونه ها پیاده سازی کنید.

یکی از دلایلی که کاربران سیستم مدیریت وردپرس را انتخاب کرده اند، پنل کاربری استاندارد و سهولت کار با آن است.

وردپرس پنل مدیریت کاربرپسندتری نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا دارد و با انواع دستگاه های موبایل و تبلت سازگار است. علاوه بر این نرم افزارهای iOS و اندروید برای مدیریت سایت های وردپرسی که این عمل را برای استفاده و مدیریت سایت آسان کرده است.

آیا طراحی سایت حرفه ای وردپرس با سئو سازگار است ؟

یکی از دلایل محبوبیت وردپرس مطابقت آن با استانداردهای سئو است و سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند در مدت زمان کوتاهی در گوگل رتبه و رتبه بالایی کسب می کنند.

نحوه آدرس دهی صفحات، ساختار هر هدر صفحه در سئو سایت بسیار تاثیرگذار است و در اکثر مواقع محتوا و خروجی این صفحات توسط مدیر سایت ایجاد می شود که نقش بسیار مهمی در بهینه سازی سایت دارد.

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس بسیار امن است و دائما به روز می شود 

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس: برخی به دلیل امنیت پایین وردپرس را زیر سوال می برند، در حالی که اینطور نیست، اما بسیاری از سایت های موفق مانند سایت فدراسیون والیبال ایران، نرم افزار حسابداری هلو و … طراحی وردپرس بوده است.

این سایت ها در سال های اخیر مورد حمله هکرها قرار گرفته اند اما موفقیت آمیز نبوده و مشکلی برای این سایت ها ایجاد نکرده اند. وب سایت ها در سه سطح کاربر، هسته و سرور آسیب پذیر هستند که در زیر به توضیح هر کدام می پردازیم.

امنیت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در سطح کاربر

اولین نکته در مورد امنیت، امنیت مدیر یا کاربر سایت است. روزانه ایمیل های زیادی هک می شوند، اما این هک به معنای امنیت پایین پلتفرم نیست، بلکه این کاربر است که نکات ایمنی را رعایت نکرده یا از رمز عبور قوی استفاده نکرده است.

123456، 111111 1 ضعیف ترین و شناخته شده ترین پسوردهایی هستند که توسط بسیاری از کاربران استفاده می شود.

لازم به ذکر است که وردپرس دارای محدودیت های امنیتی بسیاری است و مدیر سایت مجاز به استفاده از رمزهای عبور پیچیده است. همچنین در صورتی که کاربر بیش از سه بار رمز عبور را اشتباه وارد کند، دسترسی وی به سایت مسدود خواهد شد.

امنیت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در سطح اصلی

هسته وردپرس دائما در حال به روز رسانی و ارتقاء است تا امنیت را حفظ کند تا با مشکلات امنیتی مواجه نشود. اگر می توانید سایت خود را به طور منظم به روز کنید، نباید نگران خطرات امنیتی باشید.

امنیت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در سطح سرور

وردپرس در سطح سرور نیز بسیار امن است و اگر مشکلی در این قسمت گزارش شد به دلیل کدنویسی ضعیف و افزونه هایی است که به آن اضافه شده است. همچنین استفاده از افزونه های غیر استاندارد امنیت سایت شما را به خطر می اندازد.

استفاده جهانی از طراحی حرفه ای وب با وردپرس

نحوه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس: بسیاری از شرکت های خارجی و معتبر از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده می کنند.

دلیل این انتخاب استفاده جهانی از این سیستم مدیریت محتوا و همچنین ارتقا و کدنویسی آن است. این شرکت ها می دانند که افراد زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند و اگر با مشکلی مواجه شوند به راحتی می توانند آن را حل کنند.

ما راه و رسم حضور در دنیای اینترنتی را می شناسیم، پله ی اول طراحی سایت و پیاده سازی آن است. اگر به دنبال آن هستید، شک نکنید که وب مب می تواند در این راه همراه شما باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02166600504 تماس بگیرید.