مزایای طراحی سایت حقوقی

مزایای طراحی سایت حقوقی

مزایای طراحی سایت حقوقی

مزایای طراحی سایت حقوقی : امروزه بسیاری از مردم به طور فزاینده ای از اینترنت برای رفع نیازهای خود از طریق جستجو در موتورهای جستجو استفاده می کنند. . بنابراین، موسسات حقوقی و وکلا نیز مانند سایر کسب و کارها نیاز به طراحی سایت حقوقی جهت معرفی خدمات خود دارند.

مزایای طراحی سایت حقوقی

مزایای طراحی سایت حقوقی: گزارش ها حاکی از آن است که افرادی که به دنبال وکیل یا شرکت حقوقی هستند، نیازهای خود را با جستجو در اینترنت برآورده می کنند. وکلا می توانند با طراحی سایت حقوقی مشتریان زیادی را جذب کنند.

زیرا افراد زیادی از چنین سایت هایی استقبال می کنند و از این طریق می توانند به مزایای بیشتری دست یابند.

موتور جستجوی گوگل نقش مهمی در رفع نیازهای افراد دارد. زیرا اولین جایی که مردم به آن مراجعه می کنند موتورهای جستجو هستند. در این مواقع هیچ یک از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام و … نمی توانند پاسخگوی نیاز افراد باشند.

بنابراین گوگل با دادن چندین سایت به افراد پاسخ می دهد. وکلا یا شرکت های حقوقی می توانند از این فرصت برای طراحی وب سایت حقوقی استفاده کنند.

طراحی سایت حقوقی مانند سایر طراحی سایت های تجاری نیاز به تخصص حرفه ای برای دستیابی به نتیجه مطلوب دارد. پس توصیه می شود قبل از طراحی سایت خود با امکانات اولیه طراحی سایت آشنا باشید.

آیا طراحی سایت حقوقی ضروری است؟

مزایای طراحی سایت حقوقی: اکثر افراد در طول زندگی خود با مشکلات مختلف حقوقی توجیه می شوند و برای حل مشکلات خود به یک وکیل مجرب و مجرب نیاز دارند. مسائل مربوط به ازدواج و طلاق، کار و بیمه، تنظیم قراردادها و … نمونه هایی از مسائل حقوقی روزمره است.

وکلا و موسسات حقوقی برای رفع زودتر این مسائل و مشکلات نیاز به طراحی سایت حقوقی دارند.

همه افراد جامعه با قانون آشنا نیستند. بنابراین باید به یکی از دفاتر وکالت مراجعه کنند. افراد می توانند بدون مراجعه حضوری به سایت قانونی به سوالات خود دسترسی داشته باشند یا در صورت نیاز به مراجعه حضوری می توانند با رزرو زمان در هزینه های سفر و زمان صرفه جویی کنند.

ویژگی های مورد نیاز طراحی سایت حقوقی

امکان ارائه مشاوره حقوقی آنلاین

ارائه آموزش حقوقی

ارائه بخشی مربوط به پرونده های جنایی

امکان تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی

ارائه بخشی با عنوان دعاوی خانوادگی

اختصاص به محاسبات مختلف از قبیل ارث، دیه و مهریه

 

تماس با ما طراحی صفحه

این صفحه شامل اطلاعات تماس موسسه حقوقی شامل شماره تماس، آدرس، ایمیل جهت ارتباط با کاربران می باشد.

طراحی صفحه ردیابی

کاربران می توانند با وارد کردن اطلاعات مربوط به فایل خود از طریق قسمت پیگیری سایت از روند فایل خود مطلع شوند.

صفحه خدمات طراحی

مزایای طراحی سایت حقوقی: کلیه خدمات ارائه شده توسط موسسات حقوقی یا وکلا در این قسمت معرفی می شود. این خدمات شامل خدمات مالی، چک برگشتی، تنظیم قراردادهای کارگری و کارفرمایی و … می باشد.

امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه های بانکی:

به دلیل مشغله زیاد و کمبود وقت آزاد، بسیاری از افراد حاضرند به صورت آنلاین به وکلا مراجعه کنند یا مشکلات خود را به صورت آنلاین داشته باشند. طراحی سایت حقوقی باید قابلیت اتصال به درگاه های بانکی را داشته باشد تا هر کاربر بتواند هزینه مشاوره حضوری را پرداخت کند.

بخش به‌روزرسانی‌های حقوقی:

بخش مهم دیگر هر طراحی سایت حقوقی  بخش مقالات و اخبار حقوقی به روز است. در این بخش اخبار و مطالب مرتبط با قوانین درج شده و در صورت تغییر در تبصره های قانونی، حذف یا اضافه شدن قوانین جدید، مطالب به روز رسانی و به اطلاع عموم می رسد. شما می توانید با به روز رسانی این قسمت از سایت خود با اخبار جدید، کاربران زیادی را جذب سایت خود کنید.

یک صفحه را برای مشاوره اختصاص دهید:

ارائه مشاوره حقوقی یکی از مهمترین وظایف وکلا و موسسات حقوقی است. بنابراین لازم است در زمان طراحی سایت حقوقی بخشی به این امر اختصاص داده شود. در این قسمت از سایت کاربران می توانند سوالات خود را مطرح کرده و مشکلات خود را با وکلا در میان بگذارند و پاسخ سوالات خود را حضوری دریافت کنند.

اگر نیاز به مراجعه حضوری دارید، قرار ملاقات بگذارید. گاهی اوقات برای دریافت پاسخ خود نیاز به پرداخت آنلاین نیز دارند.

امکان دسترسی به تجربه کاری روزانه وکیل:

معرفی وکلا و تجربه کاری آنها بخش مهمی از طراحی سایت حقوقی است. وکلا باید تجربه کاری و رزومه کاری خود را درج کنند. چرا که کاربران همواره به دنبال وکلای مجرب و با تجربه هستند تا در مدت زمان کوتاهی مشکلات خود را برطرف کنند.

امکان پاسخگویی به سوالات افراد از طریق وکلا:

بیشتر مردم همیشه به دنبال سایت هایی هستند که بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند و در کوتاه ترین زمان به سوالات خود پاسخ دهند. در ابتدا افراد از طریق سایت سوالات خود را مطرح می کنند و پس از دریافت پاسخ پرونده حقوقی خود را به وی تحویل می دهند. بنابراین طراحی بخشی برای ارتباط آنلاین با مشتریان یکی از خدمات مهم هر سایت حقوقی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً با شماره تماس 02166660 با ما در تماس باشید.