طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

 

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

 

این روزها مردم به طراحی سایت ارز دیجیتال روی آورده اند. زیرا بر اساس تغییراتی که ارزهای رایج در دنیا با آن مواجه شده اند، در نتیجه شاهد خروج آنها و جایگزینی آنها با ارزهای دیجیتال خواهید بود. از این رو طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از مهمترین اقدامات سایت های صرافی محسوب می شود تا بتوانند افراد را در این مسیر راهنمایی کنند. امروزه با توجه به تغییرات ارزهای رایج دنیا به تدریج شاهد خروج آنها و جایگزینی آنها با ارزهای دیجیتال هستیم. به همین دلیل طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال گام مهمی از سوی سایت های صرافی برای کشاندن افراد به این سمت است.

با توجه به ساختار این سایت ها، امکان استفاده از این وب سایت ها برای ارائه خدمات خرید و فروش سکه، بورس، ارزهای ملی و داخلی و همچنین اوراق بهادار وجود دارد، بنابراین این سایت ها یکی از بهترین گزینه ها برای آنلاین هستند. صرافی ها یا راه اندازی شعب آنلاین و مجازی صرافی ها. در حال حاضر در خارج از کشور بسیاری از واحدهای ارزی کشورها مانند دلار، بوروس، پوند و … به صورت آنلاین مبادله و به کارت های اعتباری واریز می شود. البته این پرونده با توجه به محدودیت هایی که در ایران وجود دارد با مشکلاتی روبه رو است، اما در حال حاضر تقاضا برای ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین که در سال های اخیر به یک ارز ارزشمند و قابل اعتماد تبدیل شده است، رو به افزایش است. همین امر باعث شده تا سایت هایی با این محوریت افزایش یابد. طراحی صرافی ارز دیجیتال با هدف هموار کردن راه برای کاربرانی است که قصد راه اندازی سایت های بین المللی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارند.

چندی پیش که بانک مرکزی خرید، فروش و مبادله برخی ارزهای دیجیتال را در کشور به رسمیت شناخت، سایت های زیادی برای ارائه این خدمات طراحی و پیاده سازی شد و از آمار بالای این سایت ها مشخص می شود که روزانه مخاطبان زیادی از آنها در سراسر کشور به این سایت ها مراجعه می کنند. در این سایت ها، فیدها و فیدهای روزانه و ساعتی سایت های مرجع قیمت ارزهای دیجیتال، قیمت و میزان افزایش یا کاهش قیمت، این اطلاعات به صورت لیست یا نمودار و در آرشیو با بازه های زمانی مختلف نمایش داده می شود. ذخیره و در نهایت در دسترس کاربران قرار گرفت. کسب درآمد از این سایت ها معمولا از طریق تبلیغات، خرید و فروش مستقیم یا غیرمستقیم ارز و برگزاری دوره های آموزشی حضوری یا مجازی می باشد.

 

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

 

طراحی صرافی ارز دیجیتال راهی مطمئن برای کسب درآمد با نتایج عالی برای سرمایه گذاران است. دنیای ارزهای دیجیتال شامل پیچیدگی ها و ابهاماتی است که ما در وب مب با طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال با بهترین امکانات و پیشرفته ترین تکنولوژی و روش ها توانسته ایم این پیچیدگی ها را تا حد زیادی کاهش دهیم.

صرف نظر از گرافیک، ظاهر سایت و زبان های برنامه نویسی استفاده شده در سایت های طراحی شده، هر سایت اینترنتی دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر سایت ها متمایز می کند و آن را به دسته خاصی از سایت ها و فروشگاه های آنلاین مرتبط می کند. در طراحی سایت توشان امکانات مورد نیاز کارفرمایان را به دقت بررسی و اجرا می کنیم. برخی از این امکانات ممکن است در چندین پکیج طراحی سایت به روشی مشابه اما با کارکردهای متفاوت وجود داشته باشد، اما برخی از این امکانات منحصراً برای پروژه ها و کسب و کارهای خاصی که به آن امکانات نیاز دارند طراحی، برنامه ریزی و اجرا می شود. تبدیل شد. در طراحی سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال، علاوه بر امکانات معمول سایت های اینترنتی، امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • طراحی شیک و کاربر پسند
  • طراحی ریسپانسیو  و نمایش صحیح در موبایل، تبلت، لپ تاپ و مانیتور های بزرگ تر
  • امکان مدیریت بخش های مختلف سایت
  • امکان درج و تغییر تصاویر
  • امکان تعریف چندین گروه کاربری
  • پنل مدیریت پیشرفته و با امکانات مختلف
  • قابلیت درج خوراک و feed
  • امکان رسم نمودار بر اساس داده ها
  • حفظ آرشیو روزانه، ماهانه و سالانه قیمت ها
  • امکان ارسال خبر نامه
  • امکان اتصال درگاه پرداخت
  • امکان نمایش آدرس شرکت بر روی نقشه
  • امکان مسیر یابی کاربران به شرکت
  • سامانه چت و بازاریابی آنلاین

تمامی این موارد مستلزم طراحی وب سایت حرفه ای پویا و جامع صرافی است تا اپراتورهای حوزه صرافی بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی تسهیلاتی را برای مشتریان خود فراهم کنند و تراکنش ها و خدمات ایمن و آسان را برای همه در هر زمان ارائه دهند.