طراحی سایت حیوانات خانگی و پت شاپ

طراحی سایت حیوانات خانگی

 

طراحی سایت حیوانات خانگی

انواع طراحی سایت حیوانات خانگی چیست؟

طراحی سایت حیوانات خانگی بر اساس اهداف کسب و کار شما می‌تواند متفاوت باشد. به طور کل متداول‌ترین انواع طراحی سایت حیوانات خانگی شامل طراحی سایت دامپزشکی، طراحی سایت پت شاپ، طراحی سایت فروش و واگذاری حیوانات خانگی است. بر حسب مدل کسب و کار می‌توانید انواع خدمات را در منوی سایت دسته بندی کرده و به کاربر معرفی کنید.

امکانات طراحی سایت حیوانات خانگی چیست؟

معرفی خدمات

به طور مثال اگر قصد فروش یا واگذاری حیوانات را در طراحی سایت حیوانات خانگی دارید می‌توانید به هر یک صفحه‌ای جداگانه اختصاص دهید. از تصاویر با کیفیت استفاده کنید، مشخصات حیوان را به طور کامل درج کنید و جهت ارتباط بیشتر اطلاعات تماس همچون شماره تلفن و واتساپ را در اختیار کاربر بگذارید. هم‌چنین می‌توانید سیستم جست و جوی پیشرفته ایجاد کنید تا کاربران بر اساس نوع حیوان، نژاد، استان و … بتوانند حیوانات مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهند.

افرادی که قصد فروش یا واگذاری حیوانات خود را دارند، می‌توانند در سایت شما به صورت آنلاین عضو شوند، سپس تصاویر حیوان را در سایت بارگذاری کرده و اطلاعات لازم را طبق چارچوب مورد نظر در سایت درج کنند. هم‌چنین می‌توان امکانات متنوعی در این بخش افزود. به طور مثال افرادی که قصد دارند آگهی آن‌ها بالاتر نشان داده شود، با پرداخت هزینه از سیستم آگهی فوری استفاده کنند.

فروش آنلاین و رزرو آنلاین

اگر قصد فروش محصولات پت شاپ خود را در فضای مجازی دارید می‌توانید فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. انواع محصولات خود را بر اساس نوع حیوان، نوع کاربرد و … در منوی سایت دسته بندی کنید. سپس هر یک از محصولات را در صفحه‌ای جداگانه به همراه تصویر باکیفیت معرفی کرده و لینک سفارش محصول را در سایت بارگذاری کنید. مشتری می‌تواند محصول را به سبد خرید اضافه کند، فاکتور خرید دریافت کند، با درگاه پرداخت هزینه را آنلاین بپردازد، وضعیت سفارش را از قسمت پیگیری سفارش دنبال کند و…

اگر به عنوان دامپزشک فعالیت دارید یا مرکز تربیت حیوانات خانگی دارید، می‌توانید در طراحی سایت حیوانات خانگی سیستم رزرواسیون آنلاین را ایجاد کنید تا کاربران از میان نوبت‌های موجود زمان حضور را خود را در کلینیک تعیین کنند.

تولید محتوا

با طراحی صفحه وبلاگ می‌توان انواع محتوا به صورت متنی، تصویری، صوتی یا ویدئویی در زمینه آشنایی با انواع نژادها، آموزش مراقبت از حیوانات و انواع موضوع‌های کاربردی و جذاب در زمینه حیوانات خانگی را تولید کرد. فعالیت در چنین بخشی موجب می‌شود مخاطبین هدف به سمت سایت شما جذب شوند و هم‌چنین ترافیک سایت افزایش یابد.

طراحی سایت حیوانات خانگی با وب مب

طراحی سایت انتهای پروژه کسب و کار شما در فضای مجازی نیست. پس از طراحی سایت باید همواره در حال بهبود، توسعه و به روز رسانی سایت خود باشید و در نتایج برتر جست و جوهای مرتبط با حوزه کاری خود در گوگل قرار گیرید. در این صورت است که مخاطبین هدف جذب سایت شما شده و از آن بازدید خواهند کرد. هم‌چنین قبل از آغاز طراحی سایت حیوانات خانگی نیاز است تا با توجه به اهداف کسب و کار، علایق و نیازهای مشتریان، رفتار رقبا و بسیاری پارامترهای دیگر، امکانات، فرآیندها و ظاهر و رابط کاربری مناسب سایت خود را تعیین کنید. مجموعه وب مب از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه فناوری اطلاعات آغاز کرده و آماده به اشتراک گذاری تجربیات، ارائه مشاوره و پشتیبانی طراحی سایت حیونات خانگی با شما عزیزان است.