طراحی سایت ارزان برای کسب و کار های اینترنتی

طراحی سایت ارزان برای کسب و کار های اینترنتی

طراحی وب سایت ارزان برای مشاغل اینترنتی

 

طراحی سایت ارزان برای کسب و کارهای اینترنتی: با توجه به اینکه امروزه اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین فروش می کنند و همچنین نیاز به استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر وب بیش از Pre-feeling، این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید هزینه بسیار کمی برای یک سایت بپردازید و یک سایت حرفه ای داشته باشید.

این سایت می تواند شرکتی، پورتال یا فروشگاهی باشد و هر کدام از این cm ها قیمت مخصوص به خود را دارند.

طراحی سایت ارزان برای مشاغل اینترنتی

همانطور که مشخص است، پرداخت هزینه بالای طراحی سایت برای بسیاری از مشاغل امکان پذیر نخواهد بود. اگر یک کسب و کار کوچک دارید، بهترین گزینه برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی یک cms رایگان وردپرس است که همراه با یک قالب طراحی شده با ux و ui ارائه می شود.

اگر طراحی سایت خود را با هزینه کم شروع کنید، می توانید شروع به رشد سایت خود کنید. ، همچنین به CMS اختصاصی بروید.

ناگفته نماند که برخی از سایت ها هر چقدر هم که پیشرفته باشند نیاز به استفاده از سیستم وردپرس دارند. به عنوان مثال اگر سایت شما یک سایت آموزشی مانند آموزش آشپزی است، بهترین گزینه استفاده از سیستم وردپرس است و نیاز به هزینه های بالایی ندارد و می توانید برای این موارد طراحی سایت ارزان قیمت را اعمال کنید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

سایت فروشگاه همیشه نیاز به آپدیت و آپدیت دارد، مثلا اگر فروشگاه خود را با cms راه اندازی کرده اید که قدرتمند نیست، می توانید پس از فروش بالایی که از طریق سئو و بازاریابی دارید، cms را ارتقا یا سفارشی کنید.

اگر می خواهید cms خود را ارتقا دهید، می توانید به سیستم های فروشگاهی مانند مجنتو و پرستاشاپ بروید و طراحی سایت ارزانی را با این سیستم ها تجربه کنید.

توجه داشته باشید که سیستم پرستاشاپ ارزان تر از مجنتو است و رابط کاربری آسان تری دارد، اما سیستم مجنتو گران تر و کار کردن با آن دشوار است.

ما سیستم مجنتو را برای سایت های بسیار حرفه ای با کادری مجرب توصیه می کنیم. اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید می توانید به سیستم مجنتو مراجعه کنید اما ما این سیستم را برای طراحی سایت ارزان و مجموعه ای کوچک توصیه نمی کنیم.

cms برای طراحی سایت ارزان

از جمله سیستم هایی که می توانید برای طراحی سایت ارزان استفاده کنید می توان به وردپرس، جوملا و دات نت اشاره کرد که هر کدام برای یک تخصص مناسب هستند.

به طور کلی گروه طراحی سیستم وب مب به دلیل به روز رسانی مداوم، امنیت بالا، ماژول های زیاد، رابط کاربری آسان و قیمت مناسب در طراحی سایت ارزان، استفاده از سیستم وردپرس را به شما توصیه می کند.

با طراحی سایت در وردپرس صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهید داشت و پس انداز خوبی برای سئو سایت و کسب اولین نتیجه و رتبه های گوگل خواهید داشت.

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید می توانید از CMS پرستاشاپ نیز استفاده کنید که با هزینه های کمتر از 2 میلیون تومان همراه با هزینه های دامنه، هاست ارزان وردپرس و SSL هزینه خواهد داشت. برای طراحی سایت ارزان 2 میلیون تومان بودجه می گذارید و برای SEO ، کسب و کار اینترنتی خود را بسازید حدود 8 تا 10 میلیون تومان.

هدف از طراحی سایت ارزان چیست؟

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که هدف شما از طراحی یک سایت ارزان چیست، اگر هدف شما ارتقای سایت شما در آینده است می توانید از سیستم های اختصاصی از ابتدا انجام دهید.

اما اگر سایت نمایشگاهی را مد نظر دارید می توانید از قالب های html آماده نیز استفاده کنید و محصولات خود را به خریداران ارائه دهید.

به طور کلی، سایت وردپرسی سایتی است که هم قابل ارتقا باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. پس قبل از اینکه خیلی دیر شود، ایده کسب و کار خود را راه اندازی کنید و طراحی سایت ارزان خود را به ما بسپارید. ما بهترین خدمات را برای طراحی سایت ارزان ارائه می دهیم.

توجه داشته باشید که در طراحی سایت با قیمت مناسب باید تمامی نیازهایی که برای کسب و کار شما وجود دارد برآورده شود. عدم انجام این کار ممکن است منجر به شکست شما و هزینه کم شما شود. پس برای داشتن یک سایت موفق با طراحی ارزان باید نیازهای مشتری دیده شود و تمامی این نیازها برآورده شود.

CMS اختصاصی گران است

توجه داشته باشید که نمی توانید از cms اختصاصی برای نوشتن طراحی سایت ارزان استفاده کنید، زیرا قیمت این CMS ها برای نوشتن سایت بسیار گران است و شامل طراحی سایت ارزان نمی شود.

یکی از گران ترین CMS های اختصاصی Digitala است که از یک سایت فروش دوربین با اطلاعات تخصصی شروع به کار کرد و اکنون با یک سیستم اختصاصی با ارزش بسیار بالا کار می کند.

امیدواریم این مقاله که در مورد طراحی سایت ارزان است برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با قیمت مناسب یک سایت موفق راه اندازی کنید.

ما راه و رسم حضور در دنیای اینترنتی را می شناسیم. پله ی اول، طراحی سایت و پیاده سازی آن می باشد. اگربه دنبال راهی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان هستید، شک نکنید که وب مب می تواند در این راه همراه شما باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 66600504 – 021

تماس حاصل فرمایید.