روش های هشتگ گذاری

هشتگ‌ها

اگر شما یکی از آن کاربرگ های کمتر شناخته شده هستید یا از هشتگ محبوب خود بی اطلاع هستید، آن را از دست ندهید.
ابتدا اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین هشتگ ها بیندازیم. آیا تا به حال به پستی برخورد کرده اید که پر از کلماتی باشد که قبل از # وجود داشته است؟ عجیب به نظر می رسد هرزنامه، اینطور نیست؟
آنها هیچ هدف واقعی ندارند. هشتک کردن هر کلمه ای به امید دسترسی بیشتر نه تنها می تواند خوانایی پست ها را مختل کند، بلکه بر تعامل نیز تاثیر می گذارد. آن را کوتاه و منحصر به فرد نگه دارید
هشتگ های مرتبط با تحقیق
ردیابی هشتگ های استفاده شده
از افزودن فضا خودداری کنید

استفاده نکنید.
از ترکیبی از هشتگ های کم و پرمعنا استفاده کنید.
املای هشتگ های استفاده شده را بررسی کنید.
کاراکترهای # و _ خاص را که فقط استثنا هستند وارد نکنید.

روش های هشتگ گذاری

12 نوع هشتگ برای کسب و کار شما

1. برند شده
همانطور که از نام آن پیداست، منحصراً به یک برند تعلق دارد و منحصر به فرد است. این می تواند یک برند یا یک شعار باشد. برندهای معروف این نوع را به دلیل محبوبیت زیاد نسبت به سایرین ترجیح می دهند. آنها همچنین از هشتگ های مارک دار برای فیلتر کردن محتوای تولید شده توسط کاربران از تعداد زیادی پست استفاده می کنند.
همچنین می‌توانید از یک نام محصول خاص برای این نوع هشتگ استفاده کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا هشتگ‌های برند را برای تقسیم‌بندی مناسب و تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر مرتب کنید. بهترین چیز این است که حتی اگر نام شما هنوز شناخته نشده باشد، قطعاً از شما یک نام معتبر می سازد.
مثال: #Gucci، #Starbucks
2. محبوب
هشتگ های محبوب عمر کوتاهی دارند و ممکن است پس از مدت معینی موثر نباشند. آنها همچنین وابسته به مکان هستند. بنابراین اگر می‌خواهید محتوای خوب را حفظ کنید، مراقب بزرگ‌ترین رویدادهای هفته یا ماه باشید. می دهد. دنبال کنندگان شما می خواهند بدانند که آیا برند شما با روند تفکر آنها مطابقت دارد یا خیر و دلیل دیگری برای اعتماد به شما خواهند داشت.
مثال: #کووید19
3. مکان‌ها
هشتگ‌های مکان بدون شک بهترین راه برای دستیابی به مخاطبان محلی شما هستند. اگر صفحه کوچکی هستید، هشتگ های مکان برای شما ضروری هستند.
استفاده از این نوع هشتگ مزیت دیگری نیز دارد. مشتریان بالقوه شما می توانند بلافاصله به پیشنهادات شما پاسخ دهند و آنها را با آنچه دیگران ارائه می دهند مقایسه کنند. شما قطعا شانس انتخاب آنها را دارید.
مثال: #NYC، #تهران
5. صنعت
اینها برای مخاطبان گسترده تری در صنعت شما عالی هستند. اگر از چنین هشتگ هایی استفاده می کنید، جمعیت شناسی بزرگتر باید به پست های شما مرتبط باشد. شانس تعامل با چنین هشتگ هایی بالاست. بنابراین برای دسترسی منظم و موثر آنها را با هشتگ های دیگر جفت کنید.
مثال: #سفر، #تکنولوژی
7. رویدادها
همانطور که از نام آن پیداست، هشتگ های رویداد محدود به رویداد هستند. می توانید موضوع رویداد را هشتگ کنید یا حتی هدف را برجسته کنید. آمار هشتگ مبتنی بر رویداد اغلب به صورت زنده برای ایجاد تبلیغات برای رویدادهای جاری نمایش داده می شود. مطمئن شوید که از قبل برای هشتگ برنامه ریزی کرده اید.

روش های هشتگ گذاری

8. روز ویژه
هشتگ های روز ویژه برای جشن گرفتن تعطیلات ملی و بین المللی. صرف نظر از نوع کسب و کار ما، جشن گرفتن این رویداد همه ما را متحد می کند.
اگر کمپینی برای تخفیف یا خدمات راه اندازی می کنید، استفاده از هشتگ های روز برای شما معجزه می کند. مردم اغلب به دنبال فروش موضوعی هستند و بیشتر به پیشنهادات شما پاسخ می دهند و حتی خرید می کنند.
مثال: #نوروز، #یلدا
9. عبارات
علیرغم تراکم کم، هشتگ های عبارتی به سرعت اهداف شما را به مخاطب منتقل می کنند.
می توانید از عبارات کلی برای شروع و بعداً ایجاد یک نام تجاری استفاده کنید. عبارت هشتگ حاوی کلمات زیادی است.
مثال‌ها: #زندگی سالم، #آماده‌سازی تابستان
10. هر روز
هر روز از هفته با حال و هوای متفاوتی همراه است. این احساس را در پست های خود نشان دهید و از هشتگ های آن روز استفاده کنید.
هر پست برند مربوط به فروش نیست. گاهی اوقات بیشتر در مورد رسیدگی به چالش هایی است که به عنوان یک جامعه به صورت روزانه با آن روبرو هستیم. هشتگ های روزمره برای مشکلات و پیروزی های هر روز هفته عالی هستند.
برخلاف گذشته، بازاریابی هشتگ نیازی به حدس و گمان ندارد. چندین هشتگ وجود دارند که لیستی از بهترین هشتگ ها را بر اساس محتوای شما ایجاد می کنند. با این حال، تعیین هشتگ های مناسب برای کسب و کار شما ممکن است کمی طول بکشد.