طراحی سایت طلا و جواهر فروشی

طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر

همچنین داشتن درگاه بانکی می تواند بسیاری از مشکلات پرداخت آنلاین محصولات شما را برطرف کند، به ویژه کلاهبرداری های اینترنتی را از بین ببرد.

ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که با خرید حضوری می توانید از نزدیک نگاه کنید و جواهرات زیادی را امتحان کنید، با این حال، چرا کسی می خواهد جواهرات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کند؟ یا چگونه می توان آنها را به خرید آنلاین جواهرات گران قیمت بدون دست زدن به آنها متقاعد کرد؟ و چگونه به یک فروشگاه اینترنتی جواهرات اعتماد کنیم؟

برای پاسخ صحیح به همه این سؤالات، با ما همراه باشید :

طراحی سایت طلا و جواهرات
طراحی سایت طلا و جواهرات

مهمترین ویژگی در طراحی وب سایت طلا و جواهرات

برای ایجاد یک سایت منحصر به فرد و قابل اعتماد، باید از عناصر خاصی پیروی کنید. بهتر است با یک شرکت طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال حرفه ای کار کنید زیرا انجام این مهارت ها به تخصص تخصصی نیاز دارد.

از مهمترین ویژگی های طراحی سایت طلا و جواهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 – توضیح دقیق محصولات از ویژگی مهم طراحی سایت طلا و جواهرات

یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت طلا و جواهر توضیحات دقیق محصول است که نقش بسیار موثری در جلب اعتماد عمومی دارد و از همه مهمتر موتور جستجوی گوگل به سایت شما رتبه بهتری می دهد و به شما کمک می کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

اگر هنگام نوشتن توضیحات محصول قصد فریب مشتریان را دارید، بهتر است این کار را نکنید، زیرا اگر شخصی محصول شما را تهیه کند و آنطور که شما تعریف می کنید نباشد، باعث ضرر به حرفه شما می شود.

توصیه می شود محتوای محصولات را به گونه ای بنویسید که مشتری را تشویق به دریافت هر چه سریعتر این محصول کند.

همچنین صفحه فروش محصول باید دارای جزئیات کافی در مورد آن قطعه طلا باشد.

2 – کیفیت بالای تصاویر محصولات در طراحی سایت طلا و جواهرات

اگر می خواهید در این زمینه و در اینترنت بسیار فعال باشید، باید از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید. عکاسی عالی در این زمینه بسیار مهم است.

اگر هنگام طراحی سایت طلا و جواهر خود عکس های بی کیفیت قرار می دهید، با وجود اینکه طلا و جواهرات زیبایی منحصر به فردی برخوردار باشند،انتظار فروش بالا را نداشته باشید. پس حتما عکس های باکیفیت در نظر بگیرید تا زیبایی طلا و جواهرات خود را برای مشتری بیشتر کنید و

با این کار فروش خود را افزایش دهید.

3 – دقت بالا در ظاهر متفاوت طراحی سایت طلا و جواهرات

اگر می خواهید یک سایت موفق در زمینه طراحی سایت طلا و جواهر داشته باشید، طراحی سایت باید به صورت کاملا منحصر به فرد و متفاوت انجام شود. زیرا ساخت یک سایت برای جواهر فروشی کار زیادی می طلبد و باید کاربرپسند به نظر برسد.

اما مهم ترین نکته طراحی ظاهر سایت است تا مشتریان بتوانند به ما اعتماد کنند، پس بهتر است طراحی سایت را به کسانی بسپاریم که تجربه کافی در این زمینه دارند.

سعی کنید در طراحی سایت طلا و جواهر شفاف باشید. معنی آن چیست؟ یعنی ارائه جزئیات کافی در مورد ویژگی های قطعه طلا و وزن آن. اگر این کار را انجام دهید قطعا پیشرفت بیشتری خواهید داشت.

طراحی وب سایت طلا و جواهر با ظاهری منحصربفرد، موفقیت شما را در فضای وسیع اینترنت رقم می زند، بنابراین هر قدمی که در این زمینه بردارید مناسب شما و در نهایت افزایش فروش و افزایش رضایت مشتری خواهد بود.

4 – طراحی وب سایت کاربر پسند

طراحی سایتی که در آن سایت شما در واقع یک طلافروشی و شلوغ، گیج کننده یا پیچیده باشد، می تواند برای هر مشتری آزاردهنده باشد. اگر سایت شما ساده، زیبا و دارای طراحی زیبا باشد، حس یک فروشگاه لوکس با طراحی زیبا را به مخاطب القا می کند.

هر محصولی که ارائه می کنید باید در صفحه اصلی شما ظاهر شود. یک وب سایت کاربرپسند باعث خوشحالی مشتریان و جلب اعتماد آنها می شود

5 – صفحه “درباره ما”

خرید جواهرات یک تجربه شخصی است. شما می توانید برای هدیه یا عروسی جواهرات بخرید. بنابراین، به اشتراک گذاری داستان و نمایه کاری خود می تواند اعتماد ایجاد کند و اعتماد را جلب کند.

صفحه درباره ما قطعا مهمترین صفحه سایت طلا و جواهر است. و وقتی صحبت از فروش جواهرات وب سایت می شود، صفحه درباره ما یکی از مهم ترین راه ها برای افزایش اعتماد مشتری است.

قبل از اینکه مشتری اقدام به خرید کند، می خواهد سوالاتی در مورد اینکه آیا فروشگاه اینترنتی متعلق به یک شرکت خصوصی یا کسب و کار خانوادگی است، قدمت شرکت، کجاست، چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند و غیره بداند. شما باید به تمام سوالاتی که نیاز دارید پاسخ دهید و در صفحه درباره ما تا حد امکان اطلاعات فروشگاه اینترنتی خود را ارائه دهید.

 

طراحی سایت طلا و جواهرات

طراحی سایت طلا و جواهرات

6 – صفحه “شرایط و ضوابط”

این صفحه،صفحه بسیار مهمی است که شامل تمام خط مشی های شما می شود. خرید آنلاین جواهرات بسیار پر ریسک است زیرا یک تجارت گران قیمت است. مشتریان می خواهند پس از خرید، ارسال و فروش محصول از سایت شما، همه راه های خدمات را بشناسند و به آنها اعتماد کنند.

بنابراین، شما باید یک صفحه ایجاد کنید و تمام سیاست های خود را به زبان ساده در مورد بازده، فروش، حمل و نقل، روش پرداخت، شرایط و ضوابط، بیمه، خدمات پس از فروش و غیره در این صفحه بنویسید.

7 – درج جزئیات طلا و جواهرات

هنگامی که مشتری به صورت حضوری وارد جواهرفروشی می شود، مشخصات طلا، مقدار طلای مصرفی، سنگ های قیمتی استفاده شده، ارزش و قیمت آنها را توسط فروشنده مطلع می شود. اما مردم برای خرید آنلاین مردد هستند. آنها نمی توانند با فروشنده صحبت کنند یا محصول را لمس کنند و جزئیات آن را بررسی کنند.

بنابراین، مهم است که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار مشتری قرار دهید. تراش الماس، ارزش قیراط طلا، مقدار طلای مصرفی، همه باید مشخص شود. شما باید از جواهرات خود به صورت حرفه ای و در همه جهات عکاسی کنید تا مشتریان از طریق عکس تصمیم خود را بگیرند.

8 – تفکیک قیمت هر قطعه ی محصول

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که وب سایت شما باید داشته باشد، ارائه تفکیک قیمت است.

بسیاری از فروشندگان قیمت سنگ های قیمتی را پنهان می کنند و تنها یک قیمت برای جواهرات نشان می دهند. به عنوان مثال، ارائه جزئیات در مورد قیمت طلای مستعمل، سنگ های قیمتی مستعمل، هزینه های ساخت، بیمه (در صورت وجود) و غیره می تواند به بهبود حسن نیت و اعتماد شما به مشتریان کمک کند.

این ویژگی به شما کمک می کند تا در بین رقبای خود که اصلاً آن را ارائه نمی دهند متمایز شوید.

 

طراحی سایت طلا و جواهرات

طراحی وب سایت طلا و جواهرات

چرا طراحی سایت طلا و جواهر

امروزه مردم برای سهولت در خرید محصولات و صرفه جویی در وقت و انرژی از خرید آنلاین استقبال می کنند. همچنین قبل از خرید هر کالایی در اینترنت جستجو کنید و پس از کسب آگاهی خرید کنید.

با طراحی سایت طلا و جواهر می توانید به راحتی محصولات خود را به طیف وسیعی از مشتریان معرفی کرده و آنها را به سمت خود جذب کنید، زیرا هیچ محدودیتی در مکان و زمان برای برقراری ارتباط با مشتری وجود ندارد.

 طراحی سایت طلا و جواهر چه امکاناتی دارد؟

کسب و کار خود را می توانید معرفی کنید

در صفحه ای مانند صفحه درباره ما، می توانید از کسب و کار، تجربه و سابقه ی خود در زمینه فروش طلا و جواهرات به مشتریان بنویسید. چنین توضیحاتی باعث ایجاد اعتماد بیشتر در بین مشتریان می شود.

میتوانبد محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مختلف معرفی کنید

محصولات خود را در دسته های مختلف به مشتریان ارائه دهید. به عنوان مثال، مردان، زنان، ست، زیور آلات و طلا. همچنین می توانید مواردی را در قسمت جستجوی سایت قرار دهید تا مشتریان بتوانند سریعتر به محصول دسترسی پیدا کنند.

میتوانید گالری تصاویر محصولات خود را نمایش دهید

این بخش در سایت شما بسیار با اهمیت است. زیرا پتانسیل زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب دارد. حتما تصاویر و فیلم های با کیفیت و حرفه ای از محصولات خود تهیه کرده و به مشتریان نشان دهید.

این کار باعث افزایش بسیار زیاد بازدید سایت می شود.

نرخ طلا و سکه به قیمت روز را نمایش دهید

می‌توانید در طراحی سایت طلا و جواهر، قیمت به روز و لحظه‌ای از قیمت طلا و سکه را در صفحات سایت خود به نمایش بگذارید.

اخبار به روز حوزه طلا و سکه را به اشتراک بگذارید

تهیه اخبار به روز در این حوزه جهت طراحی سایت طلا و جواهر نقش بسیار مهمی در افزایش ترافیک سایت دارد. حتما به روز بودن در این بخش را جدی بگیرید.

پیشنهادات ویژه به مشتریان ارائه دهید

ارائه صفحه‌ای جهت تخفیف‌های ویژه، نمایش محصولات پرفروش، تخفیف‌ در بازه زمانی محدود و… در افزایش فروش شما بسیار اثرگذار است. در این راستا پیشنهاد می‌شود از اصول دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار مجازی خود استفاده کنید.

 

طراحی سایت طلا و جواهر
طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر با وب مب

هر قدمی که برای بهبود کسب و کار آنلاین خود برمی دارید مشتریان جدیدی برای شما به ارمغان می آورد. از این رو، بهتر است که تمامی ویژگی های مهم در زمینه طراحی سایت طلا و جواهر را رعایت کنید.

پس از ایجاد یک سایت، همیشه باید سایت خود را مدیریت کنید تا  در دید مشتریان باشید. در این زمینه کارهای زیادی باید انجام دهید از جمله بروز رسانی سایت، بهبود سایت، افزایش امنیت سایت، رعایت اصول تجربه کاربری و رابط کاربری، رعایت اصول سئو و …

اگر به دنبال شرکتی برای طراحی فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر خود هستید مجموعه وب مب بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت و انواع خدمات پشتیبانی آن را دارد. می‌توانید از مشاوره و خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید در اسرع وقت با مشاوران ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما با شماره ی 66600504 – 021 تماس بگیرید.